Як кейс-тэхналогія дапамагае ў рабоце з дзецьмі дашкольнага ўзросту

05.02.2024
"Як кейс-тэхналогія дапамагае ў рабоце з дзецьмі дашкольнага ўзросту" под таким названием 05.02.2024 года ва ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОСТРАНСТВЕ БЕЛАРУСИ В ЕДИНОМ СЕТЕВОМ ИЗДАНИИ, сетевой ресурс рубрика: Дошкольное образование. Идеи, Методичка. СЕТЕВОЕ ИЗДАНИЕ «NG-PRESS.BY» опубликована статья заведующего ГУО " Детский сад аг. Турья" О.В. Доценко

Як кейс-тэхналогія дапамагае ў рабоце з дзецьмі дашкольнага ўзросту

Кейстэхналогія ў адукацыі - гэта спосаб арганізацыі навучання, накіраваны на станаўленне самастойнасці і прадуктыўнасці мыслення, прымянення правілаў, адносін, меркаванняў у галіне той ці іншай рэчаіснасці.Для дарослых выкарыстанне кейс-тэхналогіи - гэта уменне працаваць з вялізным патокам інфармацыі, аналізаваць яе і прымяняць на
практыцы.  Створаная сістэма дапамагае хутка знайсці патрэбны і займальны матэрыял пры арганізацыі заняткаў. А  для дзяцей - гэта спосаб  навучыцца атрымліваць неабходную інфармацыю ў зносінах, аналізаваць яе, даказваць свой пункт гледжання, задаваць пытанні і аргументавана на іх адказваць, працаваць у камандзе, паважаць меркаванне іншых, прымаць дапамогу і г.д. Вопыт работы ДУА "Дзіцячы сад аг. Тур'я" выкарыстанне кейс-тэхналогіі ў дашкольнай адукацыі.
Дадзены матэрыал прапануем  выкарыстоўваць кожнаму  выкладчыку дашкольнай, дадатковай, пачатковай і сярэдняй адукацыі.